Marynarka Zabójcy
Zbroja
Obrona: 7
Cechy: CHARYZMA +2, WYGLĄD +3, ZWINNOŚĆ +5, obrona +5
Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 2
Dobry Długi łuk
Broń dystansowa dwuręczna
Obrażenia: 41 - 63
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 23, WIEDZA: 21
Miecz dwuręczny
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 30 - 40
Cechy: Trafienie -1, szansa trafienia krytycznego +13 %
Wymagania: POZIOM: 29, SIŁA: 24, ZWINNOŚĆ: 15
Miedziany Amulet
Amulet
Cechy: WYGLĄD +6
Wymagania: POZIOM: 10, WYGLĄD: 2
Łowiecka Koszulka
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, WIEDZA +4, trafienie krytyczne bronią palną -24 %
Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 6
Mistyczny Nóż
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, INTELIGENCJA +2, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 2, ZWINNOŚĆ: 5, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 4
Rytualna Kominiarka
Hełm
Obrona: 1
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD -5, PKT KRWI +5 %, SZCZĘŚCIE +5
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 17
Ostatnio edytowany przez JJHerbal (2008-06-03 06:48:23)
Offline